Cerințele funcției:
| 1) Studii: | să posede diploma de studii medii de specialitate din Republica Moldova sau diplomă de studii medicale din altă ţară, echivalată în modul stabilit de legislaţie;
|
| 2) Experiență profesională | să dispună de specializare în domeniu;
|
|
3) Cunoștințe |
să cunoască limba română; să dispună de cunoștințe privind utilizarea calculatorului; |
|
4) Abilități |
1) să posede un scris citeţ şi caligrafic; 2) să posede abilităţi de comunicare verbală cu persoane; 3) abilităţi şi cunoştinţe generale privind acordarea primului ajutor.
|
Persoanele interesate vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri;
- copie conformă cu originalul a carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- CV (curriculum vitae);
- copie a certificatului de căsătorie sau copii după documente care atestă schimbarea numelui în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele;
- referinţă de la locul anterior de lucru.
Dosarele se prezintă în b. 608
„Resurse umane”
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea dosarelor,
şefa resurse umane Victoria POPA
Tel. 022/74-04-81



