IMSP AMT Buiucani organizează concurs
pentru ocuparea postului vacant
de ȘEF SECȚIE MEDICINA DE FAMILIE
la sediul din str. I.L. Caragiale nr.2, bir.608
• prezentarea CV 18.09.2024 – 24.09.2024
F I Ş A P O S T U L U I
Șeful secției medicina de familie are următoarele atribuții:
1) Coordonează activitatea medicală în secţie în prestarea serviciilor de asistenţă medicală, conform directivelor în vigoare.
2) Realizează controlul asupra corectitudinii prestării serviciilor medicale, colectării şi raportării datelor medicale, organizării activităţilor de deservire a populaţiei în conformitate cu cerinţele stabilite.
2) Contribuie la elaborarea şi adoptarea planurilor tematice de activitate în secţie, asigură controlul executării lor, analizează activităţile şi apreciază problemele în domeniul de activitate subordonat.
3) Asigură succesivitatea acordării serviciilor medicale, contribuie la perfecţionarea relaţiilor de conlucrare reciprocă dintre asistenţa medicală primară cu asistenţa medicală specializată.
4) Contribuie la perfecţionarea continuă profesională a lucrătorilor medicali din secţie.
5) Coordonează implementarea şi realizarea în teritoriu a Programelor naţionale în domeniul sănătăţii.
6) Organizează şi supraveghează efectuarea examenelor profilactice anuale, depistarea stărilor precanceroase, HTA, Diabetului Zaharat.
7) Organizează şi supraveghează îndeplinirea indicatorilor de performanţă, indicatorilor de rezultat conform actelor normative în vigoare.
8) Organizează selectarea grupelor de risc, controlul activităţii medicilor din secţie la acest compartiment.
9) Analizează periodic corectitudinea expertizei incapacităţii temporare de muncă a pacienţilor prin controlul aleatoriu a fişelor medicale, conform registrelor de eliberare a certificatelor de concediu.
10) Organizează analiza fiecărui caz de mortalitate perinatală, a persoanelor VAM, a cazurilor de patologie tardiv depistată cu prezentarea informaţiei managerului.
11) Organizează realizarea programelor de imunoprofilaxie a populaţiei din secție.
12) Trimestrial, prezintă managerului, analiza analitică a indicilor activităţii secţiei.
La concurs pentru ocuparea postului vacant se pot înscrie persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii generale:
– au cetăţenia Republicii Moldova;
– au cetăţenia altor state, dar domiciliu în Republica Moldova şi permis de lucru în Republica Moldova;
– cunosc limba română scris şi vorbit;
– sunt în capacitate deplină de exerciţiu;
– au starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale, eliberate de medicul de familie sau unităţile sanitare abilitate;
– nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, incompatibilă cu exercitarea funcţiei;
– îndeplinesc condiţiile de studii prevăzute de lege pentru postul respectiv;
– îndeplinesc condiţiile specifice pentru ocuparea postului scos la concurs, cu un stagiu de muncă în domeniu nu mai mic de 5 ani.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri;
d) copie de adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
e) declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate;
g) curriculum vitae;
h) copie a certificatului de căsătorie sau copii după documente care atestă schimbarea numelui în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele;
i) referinţă de la locul anterior de lucru.
Dosarele se prezintă în b. 608
„Resurse umane”
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea dosarelor,
şefa secției resurse umane Victoria POPA
Tel. 022/74-04-81
amtbuiucani@ms.md